Útmutató
•
Élményházigazda
Visszatérítés az Airbnb-élményprogramod vendégeinek
Visszatérítés az Airbnb-élményprogramod vendégeinek
If you need to refund a guest for your online or in-person Experience, you can do so through the Resolution Center or from your Calendar.
Guest cancellations within the cancellation window
If a guest cancels within your cancellation window, they'll receive an automatic refund within 10 business days, so you don't need to do anything.
Visszatérítés küldése a vendégnek:
- A tartozásrendező központban kattints a Pénz küldése lehetőségre
- Válaszd ki a vendéget, akinek pénzt szeretnél küldeni, majd kattints a Tovább gombra
- Az Indok kiválasztása alatt válaszd ki az okot, amely a leginkább leírja a visszatérítéssel kapcsolatos helyzetedet
- Kattints a Tovább elemre
- Add meg a visszatérítés összegét, és adj hozzá egy üzenetet a vendégednek
- Kattints a Tovább, majd a Küldés gombra
- Koppints a Profil , majd a Váltás házigazda módba
lehetőségre - Koppints a Foglalások lehetőségre, és válaszd ki a foglalást
- Válaszd a Pénz küldése vagy kérése lehetőséget
- Koppints a Pénz küldése, majd a Tovább lehetőségre
- Az Indok kiválasztása alatt válaszd ki az okot, amely a leginkább leírja a visszatérítéssel kapcsolatos helyzetedet, és koppints a Tovább lehetőségre
- Add meg a visszatérítés összegét, és adj hozzá egy üzenetet a vendégednek
- Koppints a Tovább, majd a Küldés lehetőségre
- Koppints a Profil , majd a Váltás házigazda módba
lehetőségre - Koppints a Foglalások lehetőségre, és válaszd ki a foglalást
- Válaszd a Pénz küldése vagy kérése lehetőséget
- Koppints a Pénz küldése, majd a Tovább lehetőségre
- Az Indok kiválasztása alatt válaszd ki az okot, amely a leginkább leírja a visszatérítéssel kapcsolatos helyzetedet, és koppints a Tovább lehetőségre
- Add meg a visszatérítés összegét, és adj hozzá egy üzenetet a vendégednek
- Koppints a Tovább, majd a Küldés lehetőségre
- A tartozásrendező központban koppints a Pénz küldése lehetőségre
- Válaszd ki a vendéget, akinek pénzt szeretnél küldeni, majd koppints a Tovább gombra
- Az Indok kiválasztása alatt válaszd ki az okot, amely a leginkább leírja a visszatérítéssel kapcsolatos helyzetedet
- Koppints a Tovább lehetőségre
- Add meg a visszatérítés összegét, és adj hozzá egy üzenetet a vendégednek
- Koppints aTovább, majd a Küldés lehetőségre
Host cancellations
If you need to cancel your Experience at any time, locate it in your calendar, and select Cancel Experience. Guests will receive an automatic refund within 10 business days.
Learn more about canceling an Experience as a Host.
Segített ez a cikk?
Kapcsolódó cikkek
Módosítások és lemondások
Segítünk eligazodni a lemondások és módosítások között, és elmagyarázzuk a változtatások folyamatát és következményeit.Az élményprogramod kezelése
Fontos tippeket és eszközöket kaphatsz, amelyek segítségével kezelheted a foglalásaidat és a naptáradat.Hogyan mondhatom le az élményprogramra szóló foglalásomat?
A lemondási folyamat befejezése után áttekintheted a visszatérítés összegét, mielőtt véglegesítenéd a módosítást.
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció