Útmutató
Miért fordulhat elő, hogy a vendégek foglalási hibákba ütköznek egy szoftveren keresztül kapcsolódó hirdetés esetén?
Miért fordulhat elő, hogy a vendégek foglalási hibákba ütköznek egy szoftveren keresztül kapcsolódó hirdetés esetén?
When a reservation is being made, Airbnb’s reservation system automatically syncs with your software provider to make sure the listing’s availability is up-to-date. If the guest encounters an error message saying the calendar needs updating or the dates are no longer available, this means the software provider’s availability information has changed and those dates are now blocked.
If your software shows those dates as available but the guest still gets this error, contact your software provider’s technical support team. Tell them about the error, and provide the listing information and dates so they can investigate. If necessary, they will contact Airbnb's technical support team for further investigation.
Segített ez a cikk?
Kapcsolódó cikkek
Hogyan javíthatom ki a hibákat a szoftveren keresztül kapcsolódó hirdetésekben?
A hibák áttekintéséhez és kijavításához jelentkezz be az Airbnb-fiókodba egy asztali számítógépen vagy mobileszközön.- Házigazda
Új kifizetési mód beállítása
A kifizetési mód hozzáadását követően némi időt vesz igénybe a kifizetési mód igazolása. Ha megtörtént az igazolás, a kifizetési mód „Kész” … - Utazási admin
Utazás foglalása valaki másnak
Az Airbnb lehetővé teszi az Airbnb üzleti utakhoz szolgáltatásban regisztrált felhasználóknak, hogy üzleti utakat foglaljanak másoknak – eze…
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció