Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató

A foglalási állapotok magyarázata

A foglalás állapotából láthatod, hogy állnak a dolgok.

Ma érkezik

A vendég 24 órán belül érkezik.

Holnap érkezik

A vendég hamarosan érkezik, de nem 24 órán belül.

__ nap múlva érkezik

A vendég a megadott számú napon belül fog megérkezni. Ha még nem került rá sor, most érdemes kinyomtatni a foglalás részleteit és megbeszélni a szállás elfoglalásának menetét.

Várakozás a vendég személyazonosságának igazolására

A házigazda előírta a vendégnek, hogy igazolja a személyazonosságát, mielőtt a házigazda elfogadná a foglalási kérést. Erre 12 órája van, mielőtt a kérés lejárna.

Várakozás a vendég véleményére

A vendég távozott, és 14 napja van véleményt írni a foglalásról.

Várakozás a fizetésre

A házigazda elfogadta a foglalási kérést, de a vendég által fizetendő összeg nem érkezett meg. A foglalás visszaigazolása csak a fizetés után lehetséges; a vendégnek 24 órája van a fizetési adatai frissítésére. Ha ez elmarad, a foglalást szankciók nélkül töröljük.

Tudj meg többet a fizetésre váró foglalásokról.

Lemondva

A foglalás törölve lett, valószínűleg az alábbiak egyike miatt:

Lemondta vagy törölte a vendég, a házigazda, az Airbnb vagy te.

A házigazda, a vendég vagy az Airbnb lemondott vagy törölt egy visszaigazolt foglalást. Bizonyos esetekben az Airbnb a házigazda vagy a vendég nevében is törölheti a foglalást.

Távozás ma

A vendég 24 órán belül távozik.

Módosítás függőben

A házigazda vagy a vendég kérte a foglalás módosítását.

Visszaigazolva

A foglalási kérést elfogadta a házigazda, vagy az Azonnali foglalás miatt automatikusan visszaigazolta a rendszer. Az Airbnb megkapta a fizetendő összeget.

A szálláshely foglalt

A vendég foglalása jelenleg zajlik. Szuper!

A foglalási ajánlat lejárt

A vendég nem fogadta el 24 órán belül a házigazda foglalási ajánlatát. Továbbra is lefoglalhatja a helyet, de új foglalási kérést kell küldenie.

Foglalási ajánlat elküldve

A házigazda felajánlotta a vendégnek, hogy automatikus visszaigazolással foglalja le a megadott dátumokat. A vendég 24 órán belül fogadhatja el az ajánlatot a Foglalás gombbal.

Nem lehetséges

A kért dátumok már nem szabadok. Ennek számos oka lehet, például ha két foglalás ütközik egymással, vagy ha nemrég változott, mely napok érhetők el a házigazda naptárában.

Az alkalmi ajánlat lejárt

A vendég alkalmi ajánlatot kapott a házigazdától, de nem fogadta el 24 órán belül.

Korábbi vendég

A vendég elhagyta a szállást.

Kérés elutasítva

A házigazda elutasította a vendég foglalási kérését, akitől így nem vonunk le semmit.

A kérés lejárt

A házigazda vagy a vendég nem fogadta vagy utasította el a kérést 24 órán belül. Ha a vendég továbbra is foglalni szeretne, új kérést kell küldenie. További részletek az elutasított vagy lejárt kérésekről.

Kérés visszavonva

A vendég foglalási kérést küldött, de aztán úgy döntött, hogy lemondja.

Vélemény a vendégről

A foglalás véget ért, és a házigazdának 14 napja van, hogy véleményt írjon a vendégről.

Alkalmi ajánlat elküldve

A házigazda felajánlotta a vendégnek, hogy más áron foglaljon a megadott dátumokra, mint ami a hirdetésben szerepel. A házigazdák gyakran arra alkalmazzák ezt, hogy kedvezményt kínáljanak, vagy további összeget adjanak a foglaláshoz, például kisállat után fizetendő díjat. A vendég 24 órán belül fogadhatja el az ajánlatot a Foglalás gombbal. A foglalás visszaigazolása ekkor automatikus.

Az Airbnb módosította a foglalást

Ügyfélszolgálatunk a házigazda vagy a vendég nevében módosította a foglalás részleteit.

Foglalás módosítása elutasítva

A házigazda elutasította a vendég kérését a foglalási részletek módosítására vonatkozóan.

Foglalás módosítása kérvényezve

A vendég a foglalás részleteinek módosítását kérte. Ha a házigazda nem fogadja el a kérést, az eredeti foglalás marad érvényben, vagy a vendég lemondhatja a foglalást.

Foglalásmódosítás elküldve

A házigazda a foglalás részleteinek módosítását kérte. Ha a vendég nem fogadja el a kérést, az eredeti foglalás marad érvényben, vagy a házigazda lemondhatja a foglalást.

Foglalás elutasítva

A vendég kérdést tett fel a foglalásról, és a házigazda elutasította a kérdést, így a vendég nem küldhet foglalási kérést. Ennek az egyik lehetséges oka, ha időközben beteltek a szabad helyek.

Érdeklődés

A vendég kérdést tett fel bizonyos időpontokról, de még nem küldött foglalási kérést. A válaszadási arányuk fenntartása érdekében azt javasoljuk a házigazdáknak, hogy 24 órán belül válaszoljanak, és még az érdeklődés lejárta előtt tegyék lehetővé a vendégeknek a foglalást, utasítsák el a kérdést, vagy küldjenek különleges ajánlatot. Ha az állapotod szerint az érdeklődés hamarosan lejár, a Ma műszerfalon láthatod, mennyi időd van még választ adni. Tudj meg többet arról, hogyan léphetsz kapcsolatba a házigazdákkal.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció