Váratlan problémákkal kapcsolatos segítség
Váratlan problémákkal kapcsolatos segítség
Ha észreveszed, hogy valami hiányzik vagy nem működik, illetve ha nem érzed magad biztonságban, azonnal értesítsd a házigazdát és az Airbnb-t. Nézd meg ezeket a cikkeket a váratlan helyzetek kezelésével kapcsolatos további információkért, beleértve a Tartozásrendező központ használatát is.
- Útmutató
Ha problémába ütközöl a szálláshelyen
Ha váratlan dolog történik az utazás során, először üzenj a házigazdának, és beszéljetek a megoldásról. Valószínű, hogy segíteni tud a probl… - Útmutató
Mit tehetsz, ha a szálláshely nem tiszta az érkezéskor?
Ha úgy látod, hogy a szálláshely nem tiszta, segítünk a probléma megoldásában. - Útmutató
Ha a házigazdád nem válaszol
Ha a foglalást visszaigazolták, a házigazda telefonszámát az utazáshoz tartozó üzenetváltásban találod meg. - Útmutató
Így segít neked a tartozásrendező központ
A Tartozásrendező központ lehetővé teszi, hogy pénzt kérj vagy küldj az Airbnb-utazásodhoz kapcsolódó dolgokért. A vendégek és a házigazdák … - Útmutató
Airbnb-n kívüli fizetés
Ha az Airbnb oldalán hirdető egyik házigazda arra kér, hogy a rendszeren kívül vagy egy másik társaságon keresztül fizess neki, jelentsd nek… - Útmutató
Ha nem érzed biztonságban magad az út során
Ha úgy érzed, hogy veszélyben vagy, illetve veszélybe került a személyes biztonságod, azonnal hívd a helyi hatóságokat. - Útmutató
Ha megsérülsz egy Airbnb-élményprogram során
Ha megsérülsz, illetve orvosi ellátásra van szükséged egy élményprogram során, menj biztonságos helyre, és azonnal vedd fel a kapcsolatot a …