Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Közösségi szabályzatok

A szállást kiadó házigazdákra vonatkozó alapszabályok

Ezt a cikket automatikusan lefordítottuk.

A házigazdáknak ezeken a területeken be kell tartaniuk a szabályainkat, amelyek segítenek kényelmes és megbízható foglalásokat biztosítani a vendégeknek:

  • Foglalási elkötelezettség
  • Időben történő kommunikáció
  • A hirdetés pontossága
  • A szálláshely tisztasága

A házigazdáktól is elvárjuk, hogy magas értékeléseket tartsanak fenn, mivel a vendégek folyamatos jó minőségre számítanak, és a véleményeket a tapasztalataik megosztásához használják.

Az alapszabályok részletei

Pozitív értékelések

A hirdetéseknek magas összesített értékeléssel kell rendelkezniük, és el kell kerülniük a túl sok alacsony értékelést. Megállapítottuk, hogy azok a házigazdák, akik nagyszerű véleményeket kapnak, általában négy dologra összpontosítanak: a foglalás iránti elkötelezettségre, az időben történő kommunikációra, a hirdetés pontos részleteire és a tisztaságra.

Foglalással kapcsolatos elkötelezettség

A házigazdáknak tiszteletben kell tartaniuk az elfogadott foglalásokat, és megbízható érkezési élményt kell nyújtaniuk.

  • Lemondások: A házigazdák nem mondhatják le a visszaigazolt foglalásokat, kivéve, ha a házigazda által nem befolyásolható bizonyos érvényes okok állnak fenn. Még ezekben az esetekben is a házigazdáknak minden tőlük telhetőt meg kell tenniük, hogy a lehető legtöbb átfutási idővel mondják le a foglalást, és kapcsolatba kell lépniük az Airbnb-vel, ha segítségre van szükségük.
  • Érkezés: A házigazdáknak lehetővé kell tenniük a vendégeik számára, hogy az érkezéskor és a szálláshelyen eltöltött idejük során is könnyen hozzáférhessenek a szálláshelyhez (például helyes útbaigazítás, frissített kulcskód stb.).

Időben történő kommunikáció

A házigazdáknak vagy társházigazdáknak elérhetőnek kell lenniük, hogy válaszolhassanak a vendégek érdeklődéseire vagy váratlan problémákra, amelyek a foglalások előtt és alatt felmerülhetnek.

Tisztában vagyunk vele, hogy a házigazdáknak számos igényük van az idejükkel szemben. Az észszerű válaszadási idő a konkrét körülményektől, például a vendég érdeklődésének jellegétől és az utazásuk szakaszától függ.

Ha például egy vendég olyan kérdéssel keresi meg, amely lényeges a szálláshelyen eltöltött ideje során:

  • A foglalás előtt:
    • Ha az érkezés több mint öt nap múlva esedékes, a házigazdáknak az üzenet fogadásától számított három napon belül válaszolniuk kell a vendégeknek. Ez az az időszak, amikor a vendégek valószínűleg további információért fordulnak az utazásuk részleteinek megtervezéséhez.
  • Vezetés az érkezéshez és a szálláshelyen eltöltött időhöz:
    • Közel az érkezési időhöz, vagy ha probléma merül fel a foglalás során (hiányzó kulcsfontosságú kényelmi szolgáltatás, a szálláshelyhez való hozzáféréssel kapcsolatos probléma stb.), különösen fontos, hogy gyorsan válaszolj a vendégek üzeneteire. Ezekben a pillanatokban a házigazdáktól elvárjuk, hogy 1 órán belül válaszoljanak a vendégeknek a helyi nappali órákban kapott üzenetekre. A helyi nappali órákon kívül az Airbnb azonnali segítséget nyújthat azoknak a vendégeknek, akik utazási problémával szembesülnek, ha a házigazda nem válaszol.
    • Ellenkező esetben, amikor egy vendég a szálláshelyen eltöltött időd során vagy az érkezésétől számított öt napon belül felveszi veled a kapcsolatot, érdemes 12 órán belül válaszolni a vendégeknek a helyi nappali órákban kapott üzenetekre. Ennek az az oka, hogy ha az érkezés öt napon belül történik, előfordulhat, hogy a vendégek megkezdik az utazást, és megerősítésre lehet szükségük a végső részletekről, például az érkezéssel kapcsolatos instrukciókról vagy a szálláshely elhelyezkedéséről.

Hirdetés pontossága

A foglaláskor a hirdetési oldalnak pontosan le kell írnia az otthont, és tükröznie kell azokat a jellemzőket és szolgáltatásokat, amelyek az érkezéstől a távozásig elérhetők lesznek a szálláshelyen, beleértve a következőket:

  • Foglalás részletei: A házigazdák csak a vendég előzetes hozzájárulásával módosíthatják az elfogadott foglalás részleteit (dátumok, ár stb.).
  • Elhelyezkedés: A helyadatoknak (térképjelölő, cím stb.) pontosnak kell lenniük a hirdetés oldalán. A hirdetési oldalon fel kell tüntetni a környezettel kapcsolatos olyan információkat is, amelyek hatással lehetnek a zajszintre.
  • Típus, méret és adatvédelem: A hirdetési oldalon pontosan le kell írni a kínált szálláshely típusát (privát szoba, teljes otthon stb.), a szálláshely elrendezését (hálószobák száma, ágyak mérete stb.) és a magánélet tiszteletben tartásának szintjét (helyszíni ingatlankezelő, más vendégek jelenléte stb.).
  • Ingatlan: A megadott helynek a lefoglalt helynek kell lennie, és a hirdetés oldalán található fényképeknek és leírásnak pontosan kell tükrözniük a megadott helyet. A házigazdák csak akkor helyettesíthetik az egyik szálláshelyet egy másikkal, ha a vendég előzetesen beleegyezett, és a vendég elfogadta a módosítási kérést.
  • Kényelmi szolgáltatások ÉS házirend: A hirdetési oldalon fel kell tüntetni a vonatkozó házirendet, és pontosan tükröznie kell a szálláshelyen elérhető összes kényelmi szolgáltatást (pezsgőfürdő, konyha, edzőterem stb.) és jellemzőjét. Ha a hirdetés „alapvető kényelmi szolgáltatásokat” hirdet, az ezen a listán szereplő összes szolgáltatásnak elérhetőnek kell lennie a vendégek számára. Ha korlátozások vannak érvényben a kényelmi szolgáltatásokhoz való hozzáféréssel kapcsolatban, ezeket is teljes mértékben fel kell tüntetni a hirdetési oldalon (például olyan medencét, amely csak az év bizonyos óráiban vagy hónapjaiban érhető el).

Hirdetés tisztasága

Minden szálláshelynek tisztának és egészségügyi veszélyektől mentesnek kell lennie a vendégek érkezése előtt.

  • Egészség és biztonság: A hirdetéseknek mentesnek kell lenniük az egészségügyi kockázatoktól (penész, kártevők stb.).
  • Tisztaság: A házigazdáknak olyan szálláshelyet kell biztosítaniuk, amely megfelel a magas szintű tisztasági követelményeknek (kiterjedt por, háziállat-szőr, piszkos edények stb.).
  • Vendégek cserélődése: A házigazdáknak minden foglalás között takarítaniuk kell (mosás, szemétszállítás, porszívózás/seprés, felületek letörlése stb.).

Szabálysértés bejelentése

Az Airbnb arra ösztönzi a vendégeket, hogy azonnal jelentsék az alapszabályok megsértését. Amikor egy vendég az alapszabályok feltételezett vagy tényleges megsértésével foglalkozik, arra kérjük, hogy:

  • Kommunikálj a házigazdával - a házigazda a legjobb helyzetben van a problémák gyors megoldásához.
  • Dokumentáld a problémát az Airbnb-üzenetváltással, fényképekkel stb.
  • Ha a házigazda nem tudja megoldani a problémát, vedd fel velünk a kapcsolatot, és jelentsd közvetlenül a problémát, vagy kérj visszatérítést a tartozásrendező központon keresztül.
  • Írj őszinte véleményt visszajelzéssel, hogy a házigazda fejlődhessen a jövőbeni vendégek érdekében.

A házigazdák betartása ezekhez az alapszabályokhoz

Elkötelezettek vagyunk ezeknek az alapszabályoknak a érvényesítése iránt. Az alapszabály megsértésének bejelentésekor az Airbnb megkísérli felvenni a kapcsolatot a házigazdával, hogy megtudja, mi történt.

Az általunk hozott intézkedések magukban foglalhatják a házigazdáknak a szabályzattal kapcsolatos információk megadását és a figyelmeztetések kiadását. Ha az alapszabályok ismételt vagy súlyos megsértését bejelentik, a házigazdákat vagy a hirdetéseiket felfüggeszthetjük vagy eltávolíthatjuk a platformról.

A szabálysértés jellegétől függően az Airbnb más lépéseket is tehet, például lemondhat egy közelgő vagy aktív foglalást, visszatérítést küldhet egy vendégnek a házigazda kifizetéséből, és/vagy megkövetelheti a házigazdáktól, hogy igazolják, hogy megoldották a problémákat, mielőtt folytathatnák a vendégfogadást.

Emellett az a házigazda, aki lemond egy visszaigazolt foglalást, vagy kiderül, hogy felelős a lemondásért, egyéb következményekkel is szembesülhet a házigazdákra vonatkozó lemondási feltételeink értelmében. Az Airbnb eltekinthet a lemondási díjaktól és bizonyos esetekben egyéb következményektől, ha a házigazda a házigazda által nem befolyásolható bizonyos érvényes okok miatt mondja le a foglalást.

Felháborító szabálysértések

A házigazdák az ügyfélszolgálattal vagy a fellebbezési folyamat megkezdéséhez biztosított linken keresztül fellebbezhetnek a szabályzat hatálya alá tartozó döntések ellen. A fellebbezések áttekintése során figyelembe vesszük a házigazda által megadott további részleteket, például az új vagy javított információkat, a véleményezési szabályzatunk megsértését vagy a szabálysértéssel kapcsolatos egyéb releváns körülményeket.

Segített a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció