A házigazdáknak ezeken a területeken be kell tartaniuk a szabályainkat, amelyek segítenek kényelmes és megbízható foglalásokat biztosítani a vendégeknek:
A házigazdáktól is elvárjuk, hogy magas értékeléseket tartsanak fenn, mivel a vendégek folyamatos jó minőségre számítanak, és a véleményeket a tapasztalataik megosztásához használják.
A hirdetéseknek magas összesített értékeléssel kell rendelkezniük, és el kell kerülniük a túl sok alacsony értékelést. Megállapítottuk, hogy azok a házigazdák, akik nagyszerű véleményeket kapnak, általában négy dologra összpontosítanak: a foglalás iránti elkötelezettségre, az időben történő kommunikációra, a hirdetés pontos részleteire és a tisztaságra.
A házigazdáknak tiszteletben kell tartaniuk az elfogadott foglalásokat, és megbízható érkezési élményt kell nyújtaniuk.
A házigazdáknak vagy társházigazdáknak elérhetőnek kell lenniük, hogy válaszolhassanak a vendégek érdeklődéseire vagy váratlan problémákra, amelyek a foglalások előtt és alatt felmerülhetnek.
Tisztában vagyunk vele, hogy a házigazdáknak számos igényük van az idejükkel szemben. Az észszerű válaszadási idő a konkrét körülményektől, például a vendég érdeklődésének jellegétől és az utazásuk szakaszától függ.
Ha például egy vendég olyan kérdéssel keresi meg, amely lényeges a szálláshelyen eltöltött ideje során:
A foglaláskor a hirdetési oldalnak pontosan le kell írnia az otthont, és tükröznie kell azokat a jellemzőket és szolgáltatásokat, amelyek az érkezéstől a távozásig elérhetők lesznek a szálláshelyen, beleértve a következőket:
Minden szálláshelynek tisztának és egészségügyi veszélyektől mentesnek kell lennie a vendégek érkezése előtt.
Az Airbnb arra ösztönzi a vendégeket, hogy azonnal jelentsék az alapszabályok megsértését. Amikor egy vendég az alapszabályok feltételezett vagy tényleges megsértésével foglalkozik, arra kérjük, hogy:
Elkötelezettek vagyunk ezeknek az alapszabályoknak a érvényesítése iránt. Az alapszabály megsértésének bejelentésekor az Airbnb megkísérli felvenni a kapcsolatot a házigazdával, hogy megtudja, mi történt.
Az általunk hozott intézkedések magukban foglalhatják a házigazdáknak a szabályzattal kapcsolatos információk megadását és a figyelmeztetések kiadását. Ha az alapszabályok ismételt vagy súlyos megsértését bejelentik, a házigazdákat vagy a hirdetéseiket felfüggeszthetjük vagy eltávolíthatjuk a platformról.
A szabálysértés jellegétől függően az Airbnb más lépéseket is tehet, például lemondhat egy közelgő vagy aktív foglalást, visszatérítést küldhet egy vendégnek a házigazda kifizetéséből, és/vagy megkövetelheti a házigazdáktól, hogy igazolják, hogy megoldották a problémákat, mielőtt folytathatnák a vendégfogadást.
Emellett az a házigazda, aki lemond egy visszaigazolt foglalást, vagy kiderül, hogy felelős a lemondásért, egyéb következményekkel is szembesülhet a házigazdákra vonatkozó lemondási feltételeink értelmében. Az Airbnb eltekinthet a lemondási díjaktól és bizonyos esetekben egyéb következményektől, ha a házigazda a házigazda által nem befolyásolható bizonyos érvényes okok miatt mondja le a foglalást.
A házigazdák az ügyfélszolgálattal vagy a fellebbezési folyamat megkezdéséhez biztosított linken keresztül fellebbezhetnek a szabályzat hatálya alá tartozó döntések ellen. A fellebbezések áttekintése során figyelembe vesszük a házigazda által megadott további részleteket, például az új vagy javított információkat, a véleményezési szabályzatunk megsértését vagy a szabálysértéssel kapcsolatos egyéb releváns körülményeket.