Megköveteljük a házigazdáktól, hogy kövessék a szabályainkat ezeken a területeken, amelyek segítenek kényelmes és megbízható foglalások kialakításában a vendégeknek:
A házigazdáktól elvárjuk, hogy fenntartsák a magas értékeléseket, mivel a vendégek következetes minőségre számítanak, és véleményeket használnak az élményük megosztásához.
A hirdetéseknek fenn kell tartaniuk a magas összesített értékeléseket, és el kell kerülniük a túl sok alacsony értékelést. Úgy találtuk, hogy azok a házigazdák, akik nagyszerű véleményeket kapnak, általában négy dologra összpontosítanak: a foglalás vállalására, az időben történő kommunikációra, a hirdetés pontos részleteire és a tisztaságra.
A házigazdáknak tiszteletben kell tartaniuk az elfogadott foglalásokat, és megbízható érkezési élményt kell biztosítaniuk.
A házigazdáknak vagy társházigazdáknak elérhetőnek kell lenniük, hogy válaszoljanak a vendégek érdeklődésére vagy váratlan problémáira, amelyek a foglalások előtt és alatt felmerülhetnek.
Tisztában vagyunk vele, hogy a házigazdáknak számos igényük van az idejével kapcsolatban. Az ésszerű válaszadási idő függhet a konkrét körülményektől, például a vendég érdeklődésének jellegétől és az utazásuk szakaszától.
Ha például egy vendég olyan kérdéssel fordul, amely a szálláshelyen eltöltött idejére jellemző:
A foglalás időpontjában található hirdetési oldalnak pontosan le kell írnia az otthont, és tükröznie kell azokat a jellemzőket és kényelmi szolgáltatásokat, amelyek a szálláshelyen az érkezéstől a távozásig elérhetők lesznek, beleértve a következőket:
Minden szálláshelynek tisztának és egészségügyi veszélyektől mentesnek kell lennie a vendég érkezése előtt.
Az Airbnb arra ösztönzi a vendégeket, hogy azonnal jelentsék az alapszabályok megsértését. Ha egy vendég az adott alapszabályok gyanújával vagy tényleges megsértésével foglalkozik, arra kérjük, hogy:
Elkötelezetten érvényesítjük ezeket az alapszabályokat. Amikor az alapokra vonatkozó szabályok megsértését jelentik, az Airbnb megpróbálja felvenni a kapcsolatot a házigazdával, hogy megértse, mi történt.
Az általunk kezdeményezett tevékenységek közé tartozhat a házigazdáknak a szabályzatról szóló információk megadása és a figyelmeztetések küldése. Ha ezen alapszabályok ismételt vagy súlyos megsértését jelentik, a házigazdákat vagy azok hirdetéseit felfüggeszthetjük vagy eltávolíthatjuk a platformról.
A szabálysértés jellegétől függően az Airbnb más lépéseket is tehet, például egy közelgő vagy aktív foglalás lemondását, a vendég visszatérítését egy házigazda kifizetéséből, és/vagy megkövetelheti a házigazdáktól, hogy igazolják, hogy megoldotta a problémákat, mielőtt folytathatná a vendégfogadást.
Emellett az a házigazda, aki lemond egy visszaigazolt foglalást, vagy úgy találja, hogy felelős a lemondásért, más következményekkel is szembesülhet a Házigazda általi lemondási feltételeink értelmében. Az Airbnb eltekinthet a lemondási díjaktól, és bizonyos esetekben egyéb következményektől, ha a házigazda bizonyos, a házigazda hatáskörén kívül eső okok miatt mondja le a foglalást.
A házigazdák fellebbezhetnek a jelen szabályzat szerinti döntésekkel, ha felveszik a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal vagy az általunk a fellebbezési folyamat megkezdéséhez biztosított linken keresztül. A fellebbezések áttekintése során figyelembe vesszük a Házigazda által megadott további adatokat, például új vagy javított információkat, a véleményekre vonatkozó szabályzatunk megsértését vagy a szabálysértéssel kapcsolatos egyéb releváns körülményeket.