Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Közösségi szabályzatok

A házigazdákra vonatkozó alapszabályok

Ezt a cikket automatikusan lefordítottuk.

Megköveteljük a házigazdáktól, hogy kövessék a szabályainkat ezeken a területeken, amelyek segítenek kényelmes és megbízható foglalások kialakításában a vendégeknek:

  • Foglalási kötelezettségvállalás
  • Időszerű kommunikáció
  • Hirdetés pontossága
  • Szálláshely tisztasága

A házigazdáktól elvárjuk, hogy fenntartsák a magas értékeléseket, mivel a vendégek következetes minőségre számítanak, és véleményeket használnak az élményük megosztásához.

Az alapszabályok részletei

Pozitív értékelések

A hirdetéseknek fenn kell tartaniuk a magas összesített értékeléseket, és el kell kerülniük a túl sok alacsony értékelést. Úgy találtuk, hogy azok a házigazdák, akik nagyszerű véleményeket kapnak, általában négy dologra összpontosítanak: a foglalás vállalására, az időben történő kommunikációra, a hirdetés pontos részleteire és a tisztaságra.

Foglalási kötelezettségvállalás

A házigazdáknak tiszteletben kell tartaniuk az elfogadott foglalásokat, és megbízható érkezési élményt kell biztosítaniuk.

  • Lemondások: A házigazdák nem mondhatják le a visszaigazolt foglalásokat, kivéve, ha a házigazda hatáskörén kívül esik bizonyos érvényes okok. A házigazdáknak még ezekben az esetekben is minden tőlük telhetőt meg kell tenniük, hogy a lehető legtöbb átfutási idővel mondják le a foglalást, és ha segítségre van szükségük, fel kell venniük a kapcsolatot az Airbnb-vel.
  • Érkezés: A házigazdáknak lehetővé kell tenniük a vendégeik számára, hogy érkezéskor könnyen hozzáférhessenek a szálláshelyhez (például: helyes útbaigazítás, frissített kulcskód stb.) és a szálláshelyen eltöltött idejük során.

Időszerű kommunikáció

A házigazdáknak vagy társházigazdáknak elérhetőnek kell lenniük, hogy válaszoljanak a vendégek érdeklődésére vagy váratlan problémáira, amelyek a foglalások előtt és alatt felmerülhetnek.

Tisztában vagyunk vele, hogy a házigazdáknak számos igényük van az idejével kapcsolatban. Az ésszerű válaszadási idő függhet a konkrét körülményektől, például a vendég érdeklődésének jellegétől és az utazásuk szakaszától.

Ha például egy vendég olyan kérdéssel fordul, amely a szálláshelyen eltöltött idejére jellemző:

  • A foglalás előtt:
    • Ha az érkezés több mint öt nap múlva esedékes, a házigazdáknak az üzenet kézhezvételétől számított három napon belül válaszolniuk kell a vendégeknek. Ez az, amikor a vendégek valószínűleg további információkat keresnek az utazásuk részleteinek megtervezéséhez.
  • Vezetés az érkezésig és a foglalás során:
    • Közel van az érkezési időhöz, vagy ha probléma merül fel a foglalás során (hiányzó kulcsfontosságú kényelmi szolgáltatás, a szálláshely-hozzáféréssel kapcsolatos probléma stb.), különösen fontos, hogy gyorsan válaszolj a vendégek üzeneteire. Ezekben a pillanatokban a házigazdák várhatóan 1 órán belül válaszolnak a vendégeknek a helyi nappali órákban kapott üzenetekre. A helyi nappali órákon kívül az Airbnb azonnali segítséget nyújthat azoknak a vendégeknek, akik utazási problémával szembesülnek, ha a házigazda nem válaszol.
    • Ellenkező esetben, amikor egy vendég felveszi veled a kapcsolatot a foglalás során vagy az érkezéstől számított öt napon belül, a legjobb, ha 12 órán belül válaszolsz a helyi nappali órákban kapott vendégeknek szóló üzenetekre. Ennek az az oka, hogy ha az érkezés öt napon belül megtörténik, a vendégek megkezdhetik az utazásukat, és szükségük lehet a végleges részletekre, például az érkezésre vonatkozó instrukciókról vagy a szálláshely elhelyezkedéséről.

Hirdetés pontossága

A foglalás időpontjában található hirdetési oldalnak pontosan le kell írnia az otthont, és tükröznie kell azokat a jellemzőket és kényelmi szolgáltatásokat, amelyek a szálláshelyen az érkezéstől a távozásig elérhetők lesznek, beleértve a következőket:

  • Foglalás részletei: A házigazdáknak csak a vendég előzetes hozzájárulásával módosíthatják az elfogadott foglalás (dátumok, ár stb.) részleteit.
  • Elhelyezkedés: A hirdetési oldalon található helymeghatározási adatoknak (térkép PIN-kód, cím stb.) pontosnak kell lenniük. A hirdetési oldalnak közzé kell tennie minden olyan információt a környékről, amely hatással lehet a zajszintre.
  • Típus, méret és adatvédelem: A hirdetési oldalnak pontosan le kell írnia a kínált szálláshely típusát (privát szoba, teljes otthon stb.), a szálláshely beállítását (hálószobák száma, ágyak mérete stb.), valamint az adatvédelem szintjét (helyszíni ingatlankezelő, más vendégek jelenléte stb.).
  • Ingatlan: A megadott helynek a lefoglalt helynek kell lennie, és a hirdetési oldalon található fényképeknek és leírásnak pontosan kell tükrözniük a megadott helyet. A házigazdák csak akkor helyettesíthetik az egyik hirdetést a másikkal, ha a vendég előzetesen beleegyezett, és a vendég elfogadta az utazásmódosítási kérést.
  • Kényelmi szolgáltatások és házirend: A hirdetési oldalnak közzé kell tennie a vonatkozó házirendet, és pontosan közzé kell tennie az összes elérhető kényelmi szolgáltatást (pezsgőfürdő, konyha, edzőterem stb.), valamint a hirdetésben kínált funkciókat. Ha a hirdetés „alapvető kényelmi szolgáltatásokat” hirdet, a lista minden kényelmi szolgáltatásának elérhetőnek kell lennie a vendégek számára. Ha a kényelmi szolgáltatásokhoz való hozzáféréssel kapcsolatos korlátozások vannak érvényben, ezeket is teljes mértékben közzé kell tenni a hirdetési oldalon (például egy olyan medencét, amely csak az év bizonyos óráiban vagy hónapjaiban érhető el).

A szálláshely tisztasága

Minden szálláshelynek tisztának és egészségügyi veszélyektől mentesnek kell lennie a vendég érkezése előtt.

  • Egészség és biztonság: A szálláshelyeknek mentesnek kell lenniük az egészségügyi veszélyektől (penész, kártevők stb.).
  • Tisztaság: A házigazdáknak olyan szálláshelyeket kell biztosítaniuk, amelyek megfelelnek a magas szintű tisztaságnak (kiterjedt por, kisállatszőr, piszkos edények stb.).
  • Vendégek forgalma: A házigazdáknak minden foglalás között takarítaniuk kell (mosni, szemetet kivinni, porszívózni/söpörni, a felületeket letörölni stb.).

Szabálysértés bejelentése

Az Airbnb arra ösztönzi a vendégeket, hogy azonnal jelentsék az alapszabályok megsértését. Ha egy vendég az adott alapszabályok gyanújával vagy tényleges megsértésével foglalkozik, arra kérjük, hogy:

  • Kommunikálj a házigazdával - a házigazda a legjobb helyzetben van a problémák gyors megoldásához.
  • Dokumentáld a problémát az Airbnb üzenetváltással, fényképekkel stb.
  • Ha a házigazda nem tudja megoldani a problémát, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy közvetlenül jelentsd a problémát, vagy visszatérítést kérj a Tartozásrendező központon keresztül.
  • Írj őszinte véleményt visszajelzéssel, hogy a házigazda fejlődhessen a jövőbeni vendégek számára.

Házigazdák megtartása ezeknek az alapszabályoknak

Elkötelezetten érvényesítjük ezeket az alapszabályokat. Amikor az alapokra vonatkozó szabályok megsértését jelentik, az Airbnb megpróbálja felvenni a kapcsolatot a házigazdával, hogy megértse, mi történt.

Az általunk kezdeményezett tevékenységek közé tartozhat a házigazdáknak a szabályzatról szóló információk megadása és a figyelmeztetések küldése. Ha ezen alapszabályok ismételt vagy súlyos megsértését jelentik, a házigazdákat vagy azok hirdetéseit felfüggeszthetjük vagy eltávolíthatjuk a platformról.

A szabálysértés jellegétől függően az Airbnb más lépéseket is tehet, például egy közelgő vagy aktív foglalás lemondását, a vendég visszatérítését egy házigazda kifizetéséből, és/vagy megkövetelheti a házigazdáktól, hogy igazolják, hogy megoldotta a problémákat, mielőtt folytathatná a vendégfogadást.

Emellett az a házigazda, aki lemond egy visszaigazolt foglalást, vagy úgy találja, hogy felelős a lemondásért, más következményekkel is szembesülhet a Házigazda általi lemondási feltételeink értelmében. Az Airbnb eltekinthet a lemondási díjaktól, és bizonyos esetekben egyéb következményektől, ha a házigazda bizonyos, a házigazda hatáskörén kívül eső okok miatt mondja le a foglalást.

Vonzó szabálysértések

A házigazdák fellebbezhetnek a jelen szabályzat szerinti döntésekkel, ha felveszik a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal vagy az általunk a fellebbezési folyamat megkezdéséhez biztosított linken keresztül. A fellebbezések áttekintése során figyelembe vesszük a Házigazda által megadott további adatokat, például új vagy javított információkat, a véleményekre vonatkozó szabályzatunk megsértését vagy a szabálysértéssel kapcsolatos egyéb releváns körülményeket.

Segített a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció