Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez

    Egy spanyol butikhotel megoldást talál az alacsonyabb forgalmú szezonra

    Szállodatulajdonosok osztják meg, hogy az Airbnb segítségével hogyan tudtak több foglalást bonyolítani télen.
    Szerző: Airbnb, 2019. jún. 26.
    Olvasási idő: 3 perc
    Frissítve: 2020. okt. 27.

    Kiemelt tippek

    • A Yurbban Passage szálloda, egy 60 szobás butikhotel 2018-ban jelent meg először az Airbnb-n

      • A tulajdonosok a foglalások számának ugrásszerű emelkedését tapasztalták a kevésbé forgalmas szezonban, miután feltették a hirdetéseiket az Airbnb-re

      • „Live as a native” (Élj helyiként) koncepciójuk tetszik az Airbnb-vendégeknek

      A Yurbban Passage szálloda tulajdonosai büszkék arra, hogy Barcelona egyik legkülönlegesebb szállodáját üzemeltetik, de egészen a közelmúltig nagyrészt a tipikus online csatornákra támaszkodtak a szobáik kiadásakor. Aztán az elmúlt télen megtudták, hogy az Airbnb platformján egyre több butikhotel jelenik meg. Tudták, hogy az Airbnb rengeteg vendéghez jut el, és remélték, hogy ez nekik is hasznukra válhat, ezért úgy döntöttek, adnak neki egy esélyt.

      A 60 szobás Yurbban Passage jól működött, de szerették volna feltölteni a szobákat a lassabb téli hónapokban is, amikor a Spanyolország második legnagyobb városába érkező látogatók száma jelentősen lecsökken. Úgy döntöttek, hogy meghirdetik a szálloda hét szobatípusát az Airbnb-n. Kiderült, hogy a platform tökéletes számukra.

      „Soha nem gondoltuk volna, hogy ez ilyen fontos részévé válik majd az üzletnek, de már látjuk, mert az elmúlt három hónapban rengeteg foglalásunk volt.” – mondja Marc, a Yurbban front-office vezetője. „Óriási növekedést tapasztaltunk eladások terén a holtszezonban.”

      Jelenleg az Airbnb a Yurbban összes foglalásának csak egy kis százalékát hozza be, de az Airbnb sokat segített, hogy a Yurbban átvészelje a lassú téli szezont. Egyetlen csoportos foglalás az Airbnb-ről 15 ezer eurót adott hozzá az összbevételhez 2019 januárjában.

      A tény, hogy az Airbnb ennyire elterjedt és ennyi vendéghez jut el, hozzájárult a foglalások számának növekedéséhez. A Yurbban ugyanakkor az „Élj helyiként” szellemiség előnyeit is élvezte, amely egybevág a számos Airbnb-vendég által keresett autentikus élményekkel.

      A Yurbban Passage szállodát szó szerint kettévágja egy átjáró, amelyet kereskedők, szomszédok és látogatók használnak. Ez a közterület kiváló metafora arra, ahogyan a tulajdonosok – akik ugyanabban a tömbben egy másik butikhotelt is üzemeltetnek, a Yurbban Trafalgart – mindent megtesznek azért, hogy vendégeiknek autentikus barcelonai élményt biztosítsanak. Ehhez hozzátartozik a katalán reggeli felszolgálása és helyi művészek és tervezők munkáinak bemutatása a szálloda üzletében.

      A Yurbbanról az Airbnb-n írt vélemények bizonyítják, hogy a két márka mennyire összeillik: Minden egyes vélemény öt csillagos. „Nemcsak maga a hely csodálatos, de nagyszerű tippeket adnak azzal kapcsolatban is, hogy hol érdemes enni, mit érdemes megnézni, és hogyan lehet a lehető legcsodálatosabban eltölteni az időt Barcelonában” – írta egy Airbnb-vendég.

      Norma, a Yurbban menedzsere szerint az érzés kölcsönös. Az Airbnb-n keresztül érkező vendégekről azt mondja, „nagyon alkalmazkodó, kedves emberek. Olyanok, mintha vendégek lennének az otthonodban.”

      A Yurbban bevételekért felelős csapata zökkenőmentesen tudott csatlakozni az Airbnb-hez a már meglévő szállodakezelő szoftveren keresztül. „Minden foglalást nyomon követhetünk, közvetlen kommunikációt folytathatunk a vendégekkel, és szerkeszthetjük a hirdetéseket” – mondja Idoya, a szálloda bevételkezelője. „Ráadásul ellenőrizhetjük a teljesítményünket a piacon.”

      A Yurbban Passage-nál remélik, hogy a nyár folyamán tovább bővíthetik jelenlétüket az Airbnb-n. Bár elsősorban Marc felel az Airbnb-hirdetésekért, a személyzet számos tagja fogadja a vendégeket és ad nekik ajánlásokat. A közeljövőben arra törekszenek, hogy minden ingatlanukban kijelöljenek egy munkatársat, aki az Airbnb-vendégek élményének optimalizálására összpontosít.

      „Minden foglalást nyomon követhetünk, közvetlen kommunikációt folytathatunk a vendégekkel, és szerkeszthetjük a hirdetéseket. Ráadásul ellenőrizhetjük a teljesítményünket a piacon.”
      Idoya, Revenue Manager of Yurbban Passage Hotel

      „Szerintem a vendégeink leginkább a személyre szabott szolgáltatásaink miatt választanak minket” – mondja Marc. „Úgy bánunk az emberekkel, mintha házigazdák lennénk, mintha az otthonunkban fogadnánk őket. Olyan dolgokat ajánlunk nekik, amelyek lehetővé teszik, hogy autentikus helyi élményben legyen részük. Az Airbnb-vendégek pedig pont ezt keresik, úgyhogy nagyon elégedettek vagyunk az eredményekkel.”

      Érdekel a profi vendégfogadás az Airbnb-n?
      További információ

      Kiemelt tippek

      • A Yurbban Passage szálloda, egy 60 szobás butikhotel 2018-ban jelent meg először az Airbnb-n

        • A tulajdonosok a foglalások számának ugrásszerű emelkedését tapasztalták a kevésbé forgalmas szezonban, miután feltették a hirdetéseiket az Airbnb-re

        • „Live as a native” (Élj helyiként) koncepciójuk tetszik az Airbnb-vendégeknek

        Airbnb
        2019. jún. 26.
        Hasznosnak találtad?