Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Közösségi szabályzatok

Otthonokra vonatkozó átfoglalási és visszatérítési szabályzat

Ezt a cikket automatikusan lefordítottuk.

Hatálybalépés dátuma: 2025. február 6.

Mi történik, ha a házigazda az érkezés előtt mondja le a foglalást?

Ha egy házigazda az érkezés előtt mond le egy foglalást, a vendége teljes visszatérítésre jogosult, és adott esetben az Airbnb segít a vendégnek hasonló helyet találni, attól függően, hogy elérhető-e hasonló áron.

Az Airbnb általában a vendég által eredetileg fizetett összeget foglalási kreditmé alakítja át, hogy megkönnyítse az azonnali újrafoglalást, de a vendégek bármikor kérhetnek visszatérítést az eredeti fizetési módjukra. Ha a foglalási kreditet 72 óra elteltével nem használják fel, a kredit összegét a vendég eredeti fizetési módjára térítjük vissza.

Mi történik, ha egy másik foglalási probléma megzavarja a foglalást?

A vendégeknek a felfedezést követő 72 órán belül be kell jelenteniük a foglalási problémákat. Ha úgy ítéljük meg, hogy egy foglalási probléma megzavarta a vendég foglalását, teljes vagy részleges visszatérítést adunk a vendégnek, vagy segítünk a vendégnek hasonló szálláshelyet találni, az elérhetőségtől függően, hasonló árakon. Az átfoglalási támogatás vagy a visszatérített összeg számos tényezőtől függ, beleértve a foglalási probléma súlyosságát, a vendégre gyakorolt hatást, a foglalás érintett részét, függetlenül attól, hogy a vendég elhagyja-e a szálláshelyet, egyéb enyhítő tényezőket és a foglalási problémára vonatkozó bizonyíték erősségét.

Milyen foglalási problémák merülnek fel?

A „Foglalási probléma” kifejezés az alábbi helyzetekre vonatkozik:

  • A házigazda az érkezés előtt mondja le a foglalást.
  • A házigazda nem biztosít hozzáférést a vendégeknek a szálláshelyekhez.
  • A szálláshelyek nem lakhatók az érkezéskor, beleértve, de nem kizárólagosan az alábbi okok egyikét sem:
    • Nem meglehetősen tiszta és higiénikus.
    • Tartalmazza a biztonsági vagy egészségügyi veszélyeket.
  • A szálláshelyek jelentősen eltérnek a meghirdetettektől, beleértve, de nem kizárólagosan az alábbi okok egyikét sem:
    • Pontatlan hely típusa (pl. teljes hely, privát szoba vagy közös szoba).
    • A szobák pontatlan típusa vagy száma (pl. hálószobák, fürdőszobák és konyhák).
    • A szálláshelyek pontatlan elhelyezkedése.
    • A Szálláshely nem közli, hogy a házigazda, egy másik személy vagy egy háziállat jelen lesz a szálláshelyen.
    • A hirdetésben meghirdetett különleges kényelmi szolgáltatás vagy funkció nincs jelen, vagy nem működik (pl. medence, pezsgőfürdő, nagyobb készülék, fűtés és légkondicionáló rendszerek).

    Így kérhetsz újrafoglalási segítséget vagy visszatérítést

    Ha újrafoglalási segítséget vagy visszatérítést szeretnél kérni, a foglalást kezdeményező vendégnek a foglalási probléma felfedezését követő 72 órán belül fel kell vennie a kapcsolatot velünk vagy a házigazdával. A kéréseket olyan releváns bizonyítékokkal kell alátámasztani, mint a fényképek, videók vagy a feltételek házigazda általi megerősítése, amelyeket arra fogunk használni, hogy segítsünk megállapítani, hogy történt-e foglalási probléma.

    Hogyan érinti ez a Szabályzat a házigazdákat?

    Ha egy házigazda lemond egy foglalást, vagy egy másik foglalási probléma megzavarja a vendég foglalását, a házigazda nem kap kifizetést, vagy a vendégének visszatérített összeggel csökkentjük a kifizetését.

    A legtöbb esetben megpróbáljuk megerősíteni egy vendég bejelentett aggályát a házigazdájával kapcsolatban. A házigazdák a vendég foglalási problémával kapcsolatos állítását is vitathatják, ha felveszik velünk a kapcsolatot.

    Egyéb tudnivalók

    A jelen Szabályzat a törvény által megengedett legnagyobb mértékben alkalmazandó, ami garanciákat jelenthet, amelyeket nem lehet kizárni. Amikor a jelen Szabályzat érvényes, az a foglalás lemondási feltételeit szabályozza, és elsőbbséget élvez a foglalással szemben. Mielőtt kérést küldene nekünk, amikor csak lehetséges, a vendégnek értesítenie kell a házigazdát, és meg kell próbálnia közvetlenül a házigazdával megoldani a foglalási problémát. A probléma megoldásával kapcsolatban a vendégek közvetlenül a házigazdáktól kérhetnek visszatérítést a tartozásrendező központon keresztül. Csökkenthetjük a visszatérítés összegét, vagy módosíthatjuk az újrafoglalással kapcsolatos segítséget a jelen Szabályzat értelmében, hogy tükrözze a közvetlenül a házigazda által nyújtott visszatérítést vagy egyéb segítséget. Az átfoglalási segítségnyújtás részeként előfordulhat, hogy nem vagyunk kötelesek fizetni, vagy hozzájárulni az új szálláshelyek költségeihez. Lehetőséget biztosítunk a vendégeknek arra is, hogy a lemondott foglalás értékét új szálláshelyekre, vagy utazási kreditet kapjanak készpénzes visszatérítés helyett.

    Ha egy vendég bizonyítja, hogy a foglalási probléma időben történő bejelentése nem volt megvalósítható, engedélyezhetjük a foglalási probléma késői bejelentését a jelen Szabályzat értelmében. Ez a szabályzat nem terjed ki a vendég, az útitársak, illetve a meghívottjaik vagy háziállataik által okozott foglalási problémákra. A csalárd kérés elküldése sérti a szolgáltatási feltételeinket, és a fiók megszüntetését vonhatja maga után.

    A jelen Szabályzat értelmében hozott döntéseink kötelező érvényűek, de nem érintik az egyéb szerződéses vagy törvényes jogokat, amelyek rendelkezésre állnak. Ez nem érinti a vendégeknek vagy házigazdáknak azt a jogát, hogy jogi eljárást kezdeményezzenek. A jelen Szabályzat nem biztosítás, és egyetlen vendég vagy házigazda sem fizetett felárat. A jelen Szabályzat szerinti minden jog és kötelezettség személyes a foglaló vendég és a foglalás házigazdája számára, és nem ruházható át vagy ruházható át. A jelen Szabályzat bármilyen módosítása a szolgáltatási feltételeinknek megfelelően történik. A jelen Szabályzat az otthonokra vonatkozik, az élményprogram- vagy szolgáltatásfoglalásokra azonban nem.

    Segített a cikk?

    Kapcsolódó cikkek

    Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
    Bejelentkezés vagy regisztráció