Hatálybalépés dátuma: 2025. február 6.
Ha egy házigazda az érkezés előtt mond le egy foglalást, a vendége teljes visszatérítésre jogosult, és adott esetben az Airbnb a hasonló árú elérhetőségtől függően segít a vendégnek hasonló helyet találni.
Az Airbnb általában a vendég által eredetileg fizetett összeget foglalási kreditmé alakítja át, hogy megkönnyítse az azonnali újrafoglalást, de a vendégek bármikor kérhetnek visszatérítést az eredeti fizetési módjukra. Ha a foglalási kreditet 72 óra elteltével nem használják fel, a kredit összegét a vendég eredeti fizetési módjára térítjük vissza.
A vendégeknek a felfedezést követő 72 órán belül be kell jelenteniük a foglalási problémákat. Ha úgy ítéljük meg, hogy egy foglalási probléma megzavarta a vendég foglalását, teljes vagy részleges visszatérítést adunk a vendégnek, vagy segítünk a vendégnek hasonló szálláshelyet találni, az elérhetőségtől függően, hasonló árakon. Az átfoglalási támogatás vagy a visszatérített összeg számos tényezőtől függ, beleértve a foglalási probléma súlyosságát, a vendégre gyakorolt hatást, a foglalás érintett részét, függetlenül attól, hogy a vendég elhagyja-e a szálláshelyet, egyéb enyhítő tényezőket és a foglalási problémára vonatkozó bizonyíték erősségét.
A „Foglalási probléma” kifejezés az alábbi helyzetekre vonatkozik:
Ha újrafoglalási segítséget vagy visszatérítést kérhetsz, a foglalást kezdeményező vendégnek a foglalási probléma felfedezését követő 72 órán belül fel kell vennie a kapcsolatot velünk vagy a házigazdájával. A kéréseket olyan releváns bizonyítékokkal kell alátámasztani, mint a fényképek, videók vagy a feltételek megerősítése a Házigazda részéről, amelyet arra fogunk használni, hogy segítsen eldönteni, hogy történt-e foglalási probléma.
Ha egy házigazda lemond egy foglalást vagy egy másik foglalást, ami megzavarja a vendég foglalását, a házigazda nem kap kifizetést, vagy a kifizetését a vendégnek visszatérített összeggel csökkenti.
A legtöbb esetben megpróbáljuk megerősíteni a vendégnek a házigazdával kapcsolatos aggályait. A házigazdák azzal is vitathatják a vendég foglalási problémával kapcsolatos állítását, ha felveszi velünk a kapcsolatot.
A jelen Szabályzat a törvény által megengedett legnagyobb mértékben alkalmazandó, ami garanciákat jelenthet, amelyeket nem lehet kizárni. Amikor a jelen Szabályzat érvényes, az ellenőrzi és elsőbbséget élvez a foglalás lemondási feltételeivel szemben. Mielőtt kérést küldenél nekünk, amikor csak lehetséges, a vendégnek értesítenie kell a házigazdát, és meg kell próbálnia közvetlenül a házigazdával megoldani a foglalási problémát. A probléma megoldásával kapcsolatban a vendégek közvetlenül a Vitarendező központon keresztül kérhetnek visszatérítést a házigazdáktól. Csökkenthetjük a visszatérítés összegét, vagy módosíthatjuk az újrafoglalással kapcsolatos segítséget a jelen Szabályzat értelmében, hogy tükrözze a közvetlenül a házigazda által nyújtott visszatérítést vagy egyéb segítséget. Az átfoglalási segítségnyújtás részeként előfordulhat, hogy nem vagyunk kötelesek fizetni, vagy hozzájárulni az új szálláshelyek költségeihez. Lehetőséget biztosítunk a vendégeknek arra is, hogy a lemondott foglalás értékét új szálláshelyekre, vagy utazási kreditet kapjanak készpénzes visszatérítés helyett.
Ha egy vendég bizonyítja, hogy a foglalási probléma időben történő bejelentése nem volt megvalósítható, engedélyezhetjük a foglalási probléma késői bejelentését a jelen Szabályzat értelmében. Ez a szabályzat nem terjed ki a vendég, az útitársak, illetve a meghívottjaik vagy háziállataik által okozott foglalási problémákra. A csalárd kérés elküldése sérti az Általános szerződési feltételeinket, és a fiók megszüntetését vonhatja maga után.
A jelen Szabályzat értelmében hozott döntéseink kötelező érvényűek, de nem érintik az egyéb szerződéses vagy törvényes jogokat, amelyek rendelkezésre állnak. Az a jog, hogy a vendégeknek vagy a házigazdáknak jogi lépéseket kell kezdeményezniük, érintetlen marad. Ez a szabályzat nem biztosítás, és egyetlen vendég vagy házigazda sem fizetett díjat. A jelen Szabályzat szerinti minden jog és kötelezettség a foglaló vendég és a foglalás házigazdája számára személyes, és nem ruházható át vagy ruházható át. A jelen Szabályzat bármilyen módosítása a szolgáltatási feltételeinknek megfelelően történik. Ez a szabályzat a foglalásokra vonatkozik, de nem vonatkozik az élményprogramokra.
Tekintsd át az oldal korábbi verzióját.