Frissítések hivatásos házigazdáknak

Kezelheted a mindennapi feladatokat, és nyomon követheted a hirdetés minőségét a csatlakoztatott szoftvereden keresztül.
Szerző: Airbnb, 2024. márc. 26.
3 perc olvasás
Frissítve: 2024. márc. 26.

Szerkesztői megjegyzés: A cikket az Airbnb 2023-as nyári verziójának megjelenésekor tettük közzé. Az információk a cikk megjelenése óta változhattak. További információ a legújabb termékverziónkról.

Az Airbnb 2023-as nyári verziója 25 újítást vezet be a házigazdáknak, valamint további nyolcat az API-n keresztül kapcsolódó szoftvert használó házigazdáknak. Ezek célja, hogy segítsenek könnyebben nyomon követni a hirdetéseid minőségét, és támogassák a napi vendégfogadási műveleteidet.

Mind a nyolc frissítést elérheted közvetlenül a saját szoftveredből, ha a szoftverszolgáltatód integrálta őket. Ha nem, érdeklődj a szoftverszolgáltatódnál, hogy a funkciók mikor lesznek elérhetők.

Instrukciók a szállás elhagyásához

Add meg a távozásra vonatkozó részletes instrukciókat közvetlenül a szoftveredből, hasonlóan a normál házirendi pontok megadásához. Gyorsan létrehozhatsz egy távozási teendőlistát a következő gyakori feladatokból választva:

  • Tedd egy helyre a használt törölközőket
  • Dobd ki a szemetet
  • Kapcsold ki a berendezéseket
  • Zárd be az ajtót
  • Tedd vissza a kulcsokat a helyükre

Minden feladathoz megadhatsz részleteket. Megadhatod például, hogy a vendégek az egyik kukába rakják a szemetet, a másikba pedig az újrahasznosítható hulladékot. Írhatsz további kéréseket is, például hogy a vendégek használat után fedjék le a grillezőt. 

Automatikus emlékeztetőt küldünk a vendégeknek a távozás előtti napon a távozás időpontjával és az instrukciókkal. Ahogyan a házirendedet, a távozásra vonatkozó instrukciókat is elolvashatják a vendégek a foglalás előtt. A távozást követően a vendégek egyetlen koppintással vagy kattintással tájékoztathatnak téged a távozásukról.

Címkék áttekintése

Az Airbnb 2022-es téli verziójában lehetővé tettük a vendégeknek és a házigazdáknak, hogy részletesebb visszajelzést adjanak egymásnak. Több kategóriában is hozzáadhatsz csillagos értékelést, és feltüntetheted, hogy mi az, ami jól sikerült, és mi az, ami jobban is alakulhatott volna. Ha például a vendégek öt csillaggal értékelik a veled folytatott kommunikációt, kiválaszthatják a „mindig készséges” vagy a „hasznos instrukciók” véleménycímkéket. 

Mostantól a csatlakoztatott szoftveredből is elérheted ezeket a funkciókat. Részletesebb véleményeket írhatsz a vendégekről, és visszajelzést kaphatsz arról, hogy mi tetszett a vendégeknek, és min lehetne még javítani.

Problémák a hirdetéssel

Ha az egyik hirdetésed nem felel meg a házigazdákra vonatkozó alapszabályoknak, a szoftveredben megtalálod a legutóbbi utazások naplóját, amelyek során problémák merültek fel. Ha például egy vendég két csillaggal értékelte az érkezést, mert nem tudott bejutni, akkor az megjelenik ebben a naplóban a javasolt változtatásokkal együtt, amelyeket a vendégfogadási rutinod javítása érdekében javaslunk.

Az itt megjelenő problémák az alacsony értékelések, a vendégek ügyfélszolgálatnak küldött visszajelzései vagy a házigazda általi lemondások eredményei. A napló arról is tájékoztat, hogy a hirdetésedet fenyegeti-e a felfüggesztés vagy az eltávolítás veszélye.

Alapszabályokkal kapcsolatos értesítések

E-mailben és push-értesítésben értesítünk a szoftverszolgáltatódon keresztül, ha az egyik hirdetésed nem felel meg a házigazdákra vonatkozó alapszabályoknak, és figyelmeztetést kapott, vagy fennáll a felfüggesztés vagy az eltávolítás veszélye. Az értesítést követve eljuthatsz a hirdetési problémák naplójához, amely megmutatja, hogy milyen problémákat jelentettek, és javaslatokat tesz a problémák megoldására. 

Arról is kapsz információt, hogy egy hirdetés mikor aktiválható újra a felfüggesztést követően, valamint arról is, hogy hogyan lehet fellebbezni a hirdetés eltávolítása ellen. Fellebbezést csak közvetlenül az Airbnb-n nyújthatsz be.

Kategóriainformációk

Az Airbnb-kategóriák segítségével a vendégek több millió egyedi szálláshelyet fedezhetnek fel szerte a világon. A helyek több mint 60 különböző kategóriába kerülhetnek a stílusuk, az elhelyezkedésük vagy egy programhoz való közelségük alapján.

Mostantól a szoftveredből megtudhatod, hogy az egyes hirdetéseid milyen Airbnb-kategóriába tartoznak. Ez volt a házigazdák egyik leggyakoribb kérése, és segít megérteni, hogyan jelennek meg a hirdetéseid az Airbnb-n.

Szabályozási értesítések

Értesítést fogsz kapni a csatlakoztatott szoftverben, ha ki kell töltened egy kötelező megfelelőségi űrlapot, vagy ha más üzleti adatokat kell megadnod. Ha további információkra van szükséged, a szoftveredben is kaphatsz üzeneteket. 

A helyi jogszabályok értelmében össze kell gyűjtenünk és ellenőriznünk kell az Airbnb-házigazdák üzleti adatait. Ez a frissítés lehetővé teszi, hogy a szoftveredből lásd és teljesítsd az előírásokat.

A megengedett háziállatok száma

Elmondtátok, hogy szeretnétek pontosan megadni, hány háziállatot fogadtok szívesen. Most egyszerűen megadhatod a fogadni kívánt háziállatok maximális számát, legfeljebb ötöt.

Új hirdetési promóció

A házigazdák azt is elmondták, hogy szeretnének a szoftverükből felajánlani új hirdetési promóciót a vendégeknek. Automatikusan alkalmazhatod a 20%-os kedvezményt az első három foglalásra, miután új hirdetést hozol létre.

Airbnb
2024. márc. 26.
Hasznosnak találtad?