Ugrás a tartalomra
Navigálj előre a javasolt találatok eléréséhez

    Amit a házigazdáknak tudniuk kell az Airbnb bejelentéséről

    Több mint 100 újítást vezettünk be az új vendégfogadási kezdőlaptól a gyorsabb postafiókig.
    Szerző: Airbnb, 2021. máj. 24.
    26 perces videó
    Frissítve: 2021. máj. 25.

    Kiemelt tippek

    • Úgy gondoljuk, hogy az utazás világa nagy változások küszöbén áll, és szeretnénk segíteni a felkészülésben

    • Bejelentettük alkalmazásunk, webhelyünk, szabályzataink és más eszközeink átfogó frissítését

    • A változások közé tartozik a továbbfejlesztett ügyfélszolgálat, a jobb üzenetküldő eszközök és az érkezési útmutató automatikus elküldése a vendégeknek

    Mivel a világ számos részén közeledik az újranyitás, az elmúlt száz év legnagyobb utazási fellendülésére számítunk. A felkészülés elősegítése érdekében Brian Chesky, az Airbnb vezérigazgatója új jelentést tett közzé az utazás jövőjét meghatározó trendekről.

    Emellett több mint 100 új eszközt, funkciót és frissítést mutatott be az Airbnb-n, amelyek segítségével a házigazdák világszerte kihasználhatják ezt az egyedülálló lehetőséget. Tekintsd meg a fenti videón Brian bejelentését és a további részleteket.

    E változtatások mindegyike a dolgok megkönnyítését szolgálja:

    A legfontosabb változások

    Mivel számos házigazda készül az utazás felfutására, szeretnénk, hogy eszközeink és funkcióink hatékonyabbak, intuitívabbak és könnyebben használhatók legyenek. Néhány példa az izgalmas fejlesztéseink közül:

    Intuitívabb és következetesebb alkalmazás és webhely
    Fontos változtatásokat végeztünk az Airbnb alkalmazás és webhely fő navigációs gombjain, hogy könnyebben megtalálhasd, amire szükséged van. Házigazdáink rengeteg visszajelzést küldtek ebben a témában, ezért az alkalmazásunkban és webhelyünkön is ugyanazt a felhasználói élményt biztosítjuk: ugyanazokat a gombokat és lapokat láthatod, függetlenül attól, hogy melyik eszközt használod.

    Ismerd meg a változásokat

    A Ma lap: az új házigazdai kezdőlapod
    A frissítés részeként a házigazdák egy vadonatúj kezdőlapot is kaptak, a Ma lapot. A Ma lap egyetlen helyen jeleníti meg a legfontosabb feladatokat, értesítéseket és híreket, így házigazdaként egyetlen képernyőről kezelheted a mindennapi feladataidat.

    A házigazdák szerint korábban túl sokáig tartott a szükséges információk megkeresése. A Ma lapon egyetlen – bármely eszközön elérhető – képernyőn gyorsan és egyszerűen követheted a foglalásaidat, kéréseidet, érdeklődéseidet, híreidet és értesítéseidet.

    Tudj meg többet az új bázisodról

    Jobb, gyorsabb postafiók
    Minden jó házigazda tudja, hogy az 5 csillagos foglalás a vendégekkel való nagyszerű kommunikációval kezdődik. A postafiókod kritikus szerepet tölt be a házigazdai eszköztáradban, ezért bevezettünk néhány kulcsfontosságú frissítést, amelyek jobbá teszik a működését.

    Az új postafiók akár 10-szer gyorsabb, és olyan kulcsfontosságú funkciókat is tartalmaz, mint a keresés és a szűrés, így gyorsan megtalálhatod a fontos üzeneteket. Új időhatékony eszközök, például ütemezett üzenetek és gyors válaszok is segítik a vendégfogadás automatizálását és egyszerűsítését.

    Tudj meg többet ezekről az újításokról

    Új, automatikus érkezési útmutatók
    A foglalás sikeressége sokszor a szállás elfoglalásakor dől el. Azt a visszajelzést kaptuk a házigazdáktól, hogy a szállás elfoglalásának megszervezése fárasztó és időigényes lehet.

    Ebben a hónapban új eszközt vezetünk be, amely 48 órával az érkezés előtt automatikusan megjeleníti az egyes foglalásokra vonatkozó legfontosabb érkezési információkat a vendégeid Utazások lapjának tetején.

    Nézd meg az új érkezési útmutatót, és készítsd el a sajátodat

    Továbbfejlesztett ügyfélszolgálat
    Ügyfélszolgálati eszközeink és az Airbnb ügyfélkapcsolati nagykövetei alkotják a házigazdákkal fenntartott kapcsolatunk gerincét. A visszajelzések alapján átdolgozzuk az ügyfélszolgálati élményt, hogy jobb szolgáltatást nyújthassunk.

    Többek között a tavalyihoz képest megdupláztuk az ügyfélkapcsolati nagyköveteink számát, nagy hangsúlyt fektetünk az empátiára a Súgóközponton végzett kommunikáció során, valamint átláthatóbbá és következetesebbé tettük szabályzatainkat. Dolgozunk azon is, hogy kiemelt ügyfélszolgálatot tartsunk fenn a Superhost-házigazdáknak, amely Észak-Amerikában 2021. szeptember 30-tól, majd 2021 során globálisan is elérhető lesz.

    Tudj meg többet a bővített ügyfélszolgálatról

    Ez csak néhány volt a több mint 100 fejlesztés közül, amelyeket ebben a hónapban mutatunk be. Javasoljuk, hogy tekintsd át a fejlesztések teljes listáját, próbáld ki az új eszközöket és funkciókat, és segíts abban, hogy hogyan fejlődhetünk tovább.
    A cikkben szereplő információk a cikk megjelenése óta változhattak.

    Kiemelt tippek

    • Úgy gondoljuk, hogy az utazás világa nagy változások küszöbén áll, és szeretnénk segíteni a felkészülésben

    • Bejelentettük alkalmazásunk, webhelyünk, szabályzataink és más eszközeink átfogó frissítését

    • A változások közé tartozik a továbbfejlesztett ügyfélszolgálat, a jobb üzenetküldő eszközök és az érkezési útmutató automatikus elküldése a vendégeknek

    Airbnb
    2021. máj. 24.
    Hasznosnak találtad?