Függetlenül attól, hogy házigazda vagy vendég vagy, segítséget keresel a foglalás előtt, alatt vagy után.
Az üzenetküldés általában a leggyorsabb és legegyszerűbb módja annak, hogy megoldj egy problémát a szálláshelyeddel vagy a foglalásoddal kapcsolatban. Vagy megpróbálhatod felhívni őket.
Látogass el a Súgóközpontba, ahol válaszokat találsz a gyakori kérdésekre, beleértve a következőkkel kapcsolatos információkat is:
Ha biztonságosan kell pénzt küldened vagy kérned valamiért, ami nem szerepelt egy hirdetésben, látogass el a Tartozásrendező központba. Abban az esetben is részt vehetünk, ha segítségre van szükséged a részletek kidolgozására a házigazdáddal vagy a vendégeddel.
További segítségre van szükséged, vagy panaszra van szükséged? Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, csevegésben vagy telefonon az 1-844-234-2500-as telefonszámon.