Ha a házigazdával vagy a vendéggel való kapcsolatfelvétel, illetve a súgóközpont átnézése után sem született megoldás, szívesen segítünk.
Lépj velünk kapcsolatba üzenetben vagy csevegésben. Folytathatod egy korábban bejelentett eset megvitatását, vagy választhatod az Új probléma jelentése lehetőséget. Telefonon is elérhetsz minket a +1-415-800-5959 számon.
Keresd fel a súgóközpontot, vagy böngéssz a témák között, hogy választ kaphass a gyakori kérdésekre, legyen szó akár az Airbnb-fiók létrehozásáról, akár a házigazdádról vagy vendégedről szóló vélemény megírásáról.
Általában üzenetben a leggyorsabb és legegyszerűbb megoldani a szálláshellyel vagy a foglalással kapcsolatos problémákat.
Ha biztonságosan kell pénzt küldened vagy kérned valamiért, ami nem szerepelt a hirdetésben, látogass el a tartozásrendező központba. Emellett segítünk a házigazdáddal vagy vendégeddel folytatott viták közvetítésében is.
Szeretnél visszajelzést adni nekünk? Tudd meg, hogyan nyújthatsz be panaszt.