Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató
Utazási admin

Csak az utazástervezők módosíthatják az általuk mások számára bonyolított foglalásokat?

Yes. Trip planners can change or cancel a reservation for any booking they made. Only the trip planner can request a change to one of their reservations (not the guests).

To make a change or cancel a reservation, go to the message thread with the host, and at the top of the message thread choose Change reservation or Cancel reservation.

For changes

Click or tap the Next button under Change reservation to start the process and indicate what needs to be changed. You can request to extend or shorten the trip, or add additional guests before check-in.

Once submitted, the host will need to accept the change request. If the host accepts the request, the reservation will be updated and the original payment method will be charged or refunded if necessary. If the request is declined, or you don’t receive a response, the reservation will stay the same.

For cancellations

Click or tap the Next button under Cancel reservation to start the cancellation process. We'll show the refund breakdown before you finalize the cancellation. Your refund will be determined by the host’s cancellation policy and will be refunded to the original payment method.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

  • Utazási admin

    Így foglalhatnak utat a munkatársak a kollégáiknak

    Az Airbnb lehetővé teszi, hogy az Airbnb üzleti utakhoz programban regisztrált cégek kijelölt munkatársai utazásokat foglaljanak le a kollég…
  • Vendég

    Önálló bejutás

    A vendégek az érkezésük napján a meghatározott érkezési idő után bármikor bejuthatnak a szálláshelyre kulcsszéf, intelligens zár, számbillen…
  • Házigazda

    Ha egy vendég nem érkezik meg

    Ha a vendéged lemondja a foglalást, illetve nem jelenik meg, érvényesíteni fogjuk a lemondási feltételeidet, és a kifizetésedet elutaljuk ne…
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció