Útmutató
•
Házigazda
Ha egy vendég nem válaszol az utazásra vonatkozó módosítási kérésedre
Ha egy vendég nem válaszol az utazásra vonatkozó módosítási kérésedre
An unresponsive guest can be a little nerve-racking, but try not to worry. If your guest doesn’t respond to your trip change request, the reservation details will remain as is.
When to send a message
Because your guest’s reservation was already confirmed, a trip change request may come as a surprise to them. To ensure they have time to consider your changes, there’s no time limit for their response.
That said, if your request is important or urgent, send a message reminding them to accept or decline it. You can also try canceling the request and sending a new one.
If you’ve tried messaging and still can’t get hold of your guest or reach an agreement, visit the Resolution Center or contact us.
Segített ez a cikk?
Kapcsolódó cikkek
- Házigazda
Ha egy vendég nem érkezik meg
Ha a vendéged lemondja a foglalást, illetve nem jelenik meg, érvényesíteni fogjuk a lemondási feltételeidet, és a kifizetésedet elutaljuk ne… - Vendég
Utazásra vonatkozó módosítási kérés visszavonása
Az utazásra vonatkozó módosítási kérést a jóváhagyása előtt még visszavonhatod. A törléshez nyisd meg az utazásaidat, és keresd meg a kérést… - Házigazda
Ha egy vendég miatt kényelmetlenül érzed magad
Ha úgy látod, hogy egy vendég megszegi a házirendedben foglalt szabályok valamelyikét, vagy nem érzed biztonságban magad a cselekedetei miat…
Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció