Miután elkezdesz gépelni, javaslatok fognak megjelenni. Az áttekintéshez használd a felfelé és lefelé mutató nyilakat. A kiválasztáshoz használd az Enter billentyűt. Ha a kijelölt rész egy kifejezés, akkor a kifejezés kerül be a keresésbe. Ha a javaslat egy link, akkor a böngésző erre az oldalra navigál.
Útmutató

Mi a teendő, ha technikai nehézségekbe ütközöm egy online élményprogram során?

Ha olyan technikai nehézségek merülnek fel – például videóval vagy hanggal kapcsolatos problémák –, amelyek megakadályozzák, hogy egy vendég részt vegyen az online élményprogramon, a vendég visszatérítésre jogosult.

Online élményprogramok házigazdái

Ha olyan technikai nehézségeid vannak, amelyek megakadályozzák az élményprogram vezetését – például videóval vagy hanggal kapcsolatos problémák merülnek fel –, visszatérítést kell adnod a vendégeidnek. Visszatérítés küldése:

  1. Nyisd meg a naptáradat
  2. Keresd meg a lemondani kívánt konkrét alkalmat
  3. Kattints az Élményprogram lemondása lehetőségre
  4. Kattints a Zoommal kapcsolatos problémák lehetőségre az indok kiválasztásakor
  5. Erősítsd meg a lemondást

Nem vonatkozik rád semmilyen szankció, ha technikai problémák miatt kell lemondanod egy alkalmat, a vendégeid pedig teljes visszatérítést kapnak. Üzenetet küldhetsz a vendégeidnek, és tájékoztathatod őket, hogy a visszatérítésük már úton van, és lefoglalhatják az élményprogramot egy másik időpontra.

Vedd figyelembe, hogy csak az adott alkalom végéig van lehetőséged visszatérítést küldeni. Ha például az alkalom 10:00 és 11:00 között zajlik, csak 11:00-ig lesz lehetőséged lemondani a foglalást és teljes visszatérítést biztosítani a vendégeknek. 11:00 után nem mondhatod le a foglalást, mert feltételezzük, hogy az élményprogram lezajlott. Ha nem sikerül a rendelkezésre álló időtartamban lemondanod az élményprogramot, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, és kérj segítséget.

Online élményprogramok vendégei

Ha olyan technikai nehézségeid vannak, amelyek megakadályozzák, hogy csatlakozz egy élményprogramhoz – például videóval vagy hanggal kapcsolatos problémák merülnek fel –, visszatérítést kérhetsz a Tartozásrendező központban. Visszatérítés igénylése:

  1. Lépj az Utazások lapra
  2. Keresd meg a konkrét alkalmat, amellyel kapcsolatban visszatérítést szeretnél kérni
  3. Kattints a Részletek megjelenítése lehetőségre
  4. Kattints a Pénz küldése vagy kérése lehetőségre

Miután visszatérítést igényeltél, újra lefoglalhatod ugyanazt az élményprogramot egy másik időpontra.

Segített ez a cikk?

Kapcsolódó cikkek

Segítséget kaphatsz többek között a foglalásaiddal vagy a fiókoddal kapcsolatban.
Bejelentkezés vagy regisztráció