Megesik, hogy a tervek változnak! Ha egy vendégnek le kell mondania a foglalását, örömmel segítünk, hogy gyorsan rendeződjenek a dolgok.
Ha egy vendég lemondja a foglalást:
Ha kifizetés jár neked, a vendéged tervezett érkezési ideje után 24 órával küldjük el az összeget. A pénz jóváírási ideje a bankodtól vagy a pénzintézetedtől függ. Ha most fogadsz először vendégeket, a foglalás visszaigazolását követő 30 napig még visszatarthatjuk a kifizetést.
Tudj meg többet arról, hogy mikor kapod meg a kifizetésedet.
Ha a vendéged lemondja a foglalását, azonnal felszabadítjuk a napokat a naptáradban, hogy másik foglalást kaphass.
A foglalást lemondó vendégek automatikus visszatérítést kapnak, ha a lemondási feltételeid ezt lehetővé teszik. Bizonyos esetekben a vendégek jogosultak lehetnek visszatérítésre az átfoglalási és visszatérítési szabályzatunk, illetve a nagy fennakadással járó körülmények szabályzata értelmében, függetlenül a foglalás lemondási feltételeitől.
A vendéged szálláshelyen töltött ideje nem felelt meg a vendégfogadási normáidnak? Ismerd meg a részleges visszatérítés küldésének menetét.
Ha egy vendég az érkezése után mondja le a foglalást, azonnal el kell hagynia a szálláshelyedet, és ebben az esetben is a lemondási feltételekben foglaltak lesznek érvényesek a lemondásra.
Módosítani szeretnéd a lemondási feltételeidet? Így választhatsz lemondási feltételeket.
Megjegyzés: A lemondási feltételeid módosításai csak a későbbi foglalásokra vonatkoznak, és nincsenek hatással a függőben lévő vagy visszaigazolt foglalásokra.