Kedvezmények
Kedvezmények
- Útmutató
Alkalmi ajánlatok küldése
Ha egy lehetséges vendég üzenetet küld neked még a foglalás előtt, az üzenetváltásban küldhetsz neki egyedi árat vagy alkalmi ajánlatot. - Útmutató
Egyedi promóció létrehozása
Létrehozhatsz egy egyedi promóciót a feltételeknek megfelelő hirdetésekhez, hogy több foglalásod legyen. - Útmutató
Alkalmi ajánlat módosítása vagy visszavonása
Egy alkalmi ajánlatot egészen addig módosíthatsz, illetve visszavonhatsz, amíg egy vendég el nem fogadja. - Útmutató
A promóció időpontjai
Bizonyos típusú promóciók esetén az Airbnb meghatározza azokat az időpontokat, amelyekre promóciót beállítva a leghatékonyabban keltheted fe… - Jogi feltételek
Házigazdai kedvezményre vonatkozó szabályzat
Ezek a feltételek azokra a házigazdákra érvényesek, akik kedvezményt kínálnak a szálláshelyük árából („Házigazdai kedvezményre vonatkozó sza… - Útmutató
Miért nem állíthatok be egyéni promóciót bizonyos időpontokra?
Igyekszünk csak azokat az árakat kiemelni, amelyek nagyszerű ajánlatot jelentenek a vendégeknek, így nem minden lesz minden dátum jogosult e… - Útmutató
Miért nem érhetők el egyéni promóciók a hirdetésemhez?
A Luxe-hirdetések és a szállodák nem jogosultak egyéni promóciókra. A szálláshelyednek is legalább 3 foglalással kell rendelkeznie ahhoz, ho… - Útmutató
Miért változnak az áraim, amikor egyéni promóciót hozok létre?
Gondoskodunk róla, hogy a promóciók valódi kedvezmények legyenek – ez azt jelenti, hogy az új árnak alacsonyabbnak kell lennie az adott napr… - Szabályok
Miért távolították el a promóciómat?
Eltávolíthatunk egy promóciót, ha megállapítjuk, hogy a feltüntetett kedvezményes ár félrevezető. - Útmutató
Miért más a kedvezményem megjelenítése bizonyos helyeken?
A kedvezmények az eltérő helyi szabályok miatt különbözőképpen jelenhetnek meg a vendégeknek, például alacsonyabb árra utaló jelvény vagy át… - Útmutató
A kedvezmények alkalmazása
A különböző kedvezmények alkalmazásakor ebből a cikkből tájékozódhatsz