A jelen Szabályzat csak a 2023. november 2. előtt végzett Luxe-foglalásokra vonatkozik. A 2023. november 2-án vagy később lefoglalt foglalásokra az átfoglalási és visszatérítési szabályzatunk vonatkozik.
Hatálybalépés dátuma: 2022. április 29.
Ez a Luxe újrafoglalási és visszatérítési szabályzat ismerteti, hogyan segítünk a foglalás átfoglalásában, és hogyan kezeljük a Luxe-foglalások visszatérítését, amikor egy házigazda lemond egy foglalást, vagy egy másik Utazási probléma megzavarja a foglalást. Ez a szabályzat az Airbnb Luxe-vendégekre vonatkozó foglalási megállapodáson felül érvényes.
Ha egy házigazda az érkezés előtt mond le egy foglalást, a legjobb tudásunk szerint segítünk a vendégnek hasonló szálláshelyek keresésében és lefoglalásában. Ha nem találunk hasonló szálláshelyet, vagy ha a vendég úgy dönt, hogy nem foglal új szálláshelyet, a vendég teljes visszatérítést kap.
Az egyéb utazási problémákat legkésőbb 72 órával a felfedezést követően jelenteni kell nekünk az ügyfélszolgálattal. Ha úgy ítéljük meg, hogy egy utazási probléma megzavarta a foglalást, a körülményektől függően teljes vagy részleges visszatérítést biztosíthatunk. Segíthetünk a vendégnek hasonló vagy jobb szálláshelyek keresésében is. A visszatérített összeg (ha van) az utazási probléma súlyosságától, a vendégre gyakorolt hatástól, a foglalás érintett részétől és attól függ, hogy a vendég elhagyja-e a szálláshelyet. Ha a vendég egy anyagi utazási probléma miatt hagyja el a szálláshelyet, és felveszi velünk a kapcsolatot, segítséget nyújtunk hasonló vagy jobb szálláshely kereséséhez a foglalás fennmaradó éjszakáira.
Az „Utazási probléma” kifejezés az alábbi helyzetekre vonatkozik:
Az újrafoglalási segítségnyújtásra vagy visszatérítésre való jogosultság érdekében a foglalást kezdeményező vendég kártérítési igényt nyújthat be az ügyfélszolgálattal. Az igényeket legkésőbb 72 órával az Utazási probléma felfedezését követően kell elküldeni nekünk, és olyan releváns bizonyítékokkal, mint a fényképek vagy a feltételek házigazdája általi megerősítése. A rendelkezésre álló bizonyítékok értékelésével fogjuk eldönteni, hogy az Utazási probléma merült-e fel.
Ha egy házigazda lemond egy foglalást, a házigazdának vissza kell térítenie a foglalással kapcsolatban neki fizetett összegeket. Ha költségekkel segítünk egy vendégnek hasonló vagy jobb szálláshelyet találni vagy foglalni egy házigazda általi lemondás vagy egy másik utazási probléma miatt, jogunkban áll az ilyen költségeket a házigazdával megtéríteni, összhangban a feltételeinkkel, a szabályzatainkkal és a házigazdáinkkal kötött megállapodásainkkal.
A legtöbb esetben megpróbáljuk megerősíteni a vendég követelését a házigazdával. A házigazdák azzal is vitathatják az utazási problémát, ha felveszik a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A jelen Szabályzat a 2023. november 2. előtt végzett összes Luxe-foglalásra vonatkozik. A Luxe-foglalásokat az Airbnb platformján keresztül bonyolítjuk, és a Luxury Retreats kezeli. Vedd figyelembe, hogy az Airbnb átfoglalási és visszatérítési szabályzata és az Airbnb fő zavaró eseményekre vonatkozó szabályzata nem vonatkozik a 2023. november 2. előtt végzett Luxe-foglalásokra. Ha a jelen Szabályzat érvényes, az a foglalás lemondási feltételeit is szabályozza, és elsőbbséget élvez a foglalás lemondási feltételeivel szemben.
A kárigény benyújtása előtt a vendégnek értesítenie kell az Airbnb ügyfélszolgálatát vagy a helyszíni ingatlankezelőt, hogy megpróbálja közvetlenül megoldani az utazási problémát. Csökkenthetjük a visszatérítés összegét, vagy módosíthatjuk az újrafoglalással kapcsolatos segítséget a jelen Szabályzat értelmében, hogy tükrözze a közvetlenül a házigazda által nyújtott visszatérítést vagy egyéb segítséget. Az átfoglalási segítségnyújtás részeként előfordulhat, hogy nem vagyunk kötelesek fizetni, vagy hozzájárulni az új szálláshelyek költségeihez. Azt is biztosíthatjuk a vendégeknek, hogy a lemondott foglalás értékét új szálláshelyekre alkalmazzák, vagy utazási kreditet kapjanak, ahelyett, hogy készpénzes visszatérítést kapnának.
Ha egy vendég bizonyítja, hogy egy utazási probléma időben történő bejelentése nem volt kivitelezhető, engedélyezhetjük az Utazási probléma késedelmes bejelentését a jelen Szabályzat értelmében. A jelen Szabályzat nem vonatkozik a vendég, az útitársak, a meghívottjaik vagy a háziállataik által okozott utazási problémákra. A csalárd kárigény benyújtása sérti az Általános szerződési feltételeinket, és a fiók megszüntetését vonhatja maga után.
A jelen Szabályzat értelmében hozott döntéseink kötelező érvényűek, de nem érintik az egyéb szerződéses vagy törvényes jogokat, amelyek rendelkezésre állnak. Az a jog, hogy a vendégeknek vagy a házigazdáknak jogi lépéseket kell kezdeményezniük, érintetlen marad. Ez a szabályzat nem biztosítás, és egyetlen vendég vagy házigazda sem fizetett díjat. A jelen Szabályzat szerinti minden jog és kötelezettség a foglaló vendég és a foglalás házigazdája számára személyes, és nem ruházható át vagy ruházható át. A jelen Szabályzat bármilyen módosítása a szolgáltatási feltételeinknek megfelelően történik. Ez a szabályzat a Luxe-foglalásokra vonatkozik, de nem vonatkozik a foglalásokra vagy az élményprogramokra.
Ha bármilyen kérdésed van a Luxe átfoglalási és visszatérítési szabályzatával kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.