Így működnek a lemondások
Így működnek a lemondások
Néha közbejön valami, ami miatt egy házigazdának le kell mondania a foglalást. A zökkenőmentes foglalási élmények érdekében itt tájékozódhatsz arról, hogyan mondhatsz le egy foglalást, hogyan számolhatod ki a visszatérítésed összegét, illetve mit tehetsz, ha a dolgok nem a tervek szerint alakulnak. Szívesen segítünk!
- Útmutató
A szállásfoglalásod lemondása
Az utazásaid menüpontban mondhatsz le vagy módosíthatsz egy foglalást. - Útmutató
Lemondás a szálláshelyen töltött időd során
Az átfoglalási és visszatérítési szabályzatunk segíthet fedezni az olyan helyzeteket, amikor a szálláshely vagy a kényelmi szolgáltatások ne… - Útmutató
Nézd meg, milyen lemondási feltételek vonatkoznak az élményprogram-foglalásodra
A visszatérítés összege a házigazda lemondási feltételeitől, valamint a lemondás dátumától és időpontjától függ. - Útmutató
Tájékozódj a visszatérítés összegéről
A visszatérítésed összege a foglalásod lemondási feltételeitől és a lemondás időpontjától függ. - Útmutató
Mikor kapod meg a visszatérítésedet?
A visszatérítéseket szinte azonnal elküldjük, és a legtöbb esetben 10 napon belül megérkeznek, de egyes fizetési módok és régiók esetében ho… - Útmutató
Ha a házigazda lemondja a foglalásodat
Ha a foglalásodat a házigazda mondja le, teljes visszatérítést kapsz. Ha a lemondás az érkezés előtti 30 napban történik, segítünk hasonló s… - Útmutató
Ha a házigazda lemondja az élményprogramodat
Ha egy házigazdának le kell mondania az élményprogramot, azonnal értesíteni fogunk, és teljes visszatérítést kapsz.