Módosítások, lemondások és visszatérítések
Módosítások, lemondások és visszatérítések
Előfordul, hogy közbejön valami, és a terveid vagy a vendéged tervei megváltoznak. Itt tájékozódhatsz a lemondások menetével, következményeivel, valamint a Tartozásrendező központ használatával kapcsolatban, hogy minden zökkenőmentesen működjön.
- Útmutató
Ha a vendéged lemondja a foglalást
Ha a vendéged lemondja a foglalását, értesíteni fogunk, és automatikusan szabaddá tesszük az időpontokat a naptáradban, hogy fogadhass más v… - Útmutató
Hogy mondhat le egy házigazda egy foglalást?
Házigazdaként lemondhatsz egy foglalást, de ha az érkezési idő 24 órán belül van, előfordulhat, hogy nincs lehetőség az online lemondásra. - Közösségi szabályzatok
Házigazdákra vonatkozó lemondási feltételek
Mivel a lemondások megzavarhatják a vendégek terveit, és hatással vannak az Airbnb közösségébe vetett bizalomra, a házigazdák általi lemondá… - Útmutató
Foglalás módosítása házigazdaként
Módosítási kérést küldhetsz a vendégednek. Ha a vendég elfogadja, a rendszerünk frissíti a foglalást. - Útmutató
Válaszadás egy vendég módosítási kérésére
Ha a vendéged módosítani szeretné egy visszaigazolt foglalás részleteit (például lerövidítené az utazását, illetve további éjszakákat szeret… - Útmutató
Visszatérítés a vendégednek
A visszatérítés módja attól függ, hogy az utazás előtt vagy után küldesz visszatérítést a vendégnek. - Útmutató
Így segít neked a tartozásrendező központ
A Tartozásrendező központ lehetővé teszi, hogy pénzt kérj vagy küldj az Airbnb-utazásodhoz kapcsolódó dolgokért. A vendégek és a házigazdák …