A foglalásaid
A foglalásaid
Lemondások
Módosítások
- Útmutató
Foglalás módosítása házigazdaként
Módosítási kérést küldhetsz a vendégednek. Ha a vendég elfogadja, a rendszerünk frissíti a foglalást. - Útmutató
A vendéged foglalásának módosítása vagy lemondása az érkezéstől számított 24 órán belül vagy a szálláshelyen töltött ideje alatt
Ha le kell mondanod a foglalás hátralévő részét, mindenképpen küldj üzenetet a vendégednek, és tájékoztasd a fejleményekről, majd kérj tőlün… - Útmutató
Válaszadás egy vendég módosítási kérésére
Ha a vendéged módosítani szeretné egy visszaigazolt foglalás részleteit (például lerövidítené az utazását, illetve további éjszakákat szeret… - Útmutató
Megerősített vagy függőben lévő foglalások árának módosítása
Egy visszaigazolt foglalás árát módosítási kérés küldésével, egy függőben lévő foglalás árát pedig alkalmi ajánlat küldésével változtathatod… - Útmutató
Takarítási díj hozzáadása egy visszaigazolt foglaláshoz
Takarítási díjat csak a vendéged jóváhagyásával adhatsz hozzá egy visszaigazolt foglaláshoz vagy aktív utazáshoz. - Útmutató
Ha egy vendég nem válaszol az utazásra vonatkozó módosítási kérésedre
Ha vendégeidtől nem érkezik válasz, és a kérésed fontos vagy sürgős, akkor üzenetben emlékeztetheted őket a kérésed elfogadására vagy elutas… - Útmutató
Utazásra vonatkozó módosítási kérés elutasítása
Mind a vendégek, mind a házigazdák elutasíthatják a módosítási kérést, ha fenn szeretnék tartani a foglalás jelenlegi állapotát. - Útmutató
További vendégek hozzáadása egy élményprogramhoz
Ha további vendégek jelennek meg bejelentés nélkül, a házigazda döntheti el, hogy maradhatnak-e.
Visszatérítés a vendégeknek
- Útmutató
Visszatérítés a vendégednek
A visszatérítés módja attól függ, hogy az utazás előtt vagy után küldesz visszatérítést a vendégnek. - Útmutató
Köteles vagyok visszatérítést nyújtani vendégeimnek, ha panasszal élnek?
Ha az alapvető követelményeinkben foglaltak egy vagy több pontjának nem teszel eleget, az Airbnb felszólíthat, hogy visszatérítést nyújts a … - Útmutató
Így segít neked a tartozásrendező központ
A Tartozásrendező központ lehetővé teszi, hogy pénzt kérj vagy küldj az Airbnb-utazásodhoz kapcsolódó dolgokért. A vendégek és a házigazdák …
Így működnek a foglalások
- Útmutató
Nézd meg egy vendég profilképét
Előfordulhat, hogy a fényképek nem érhetők el a foglalás visszaigazolásáig, illetve előfordulhat, hogy a vendég nem töltött fel fotót. - Útmutató
Mi a válaszadási arány és a válaszadási idő, és hogyan számoljátok ki őket?
Azt mérjük, hogy mennyire gyorsan és következetesen válaszolsz az érdeklődésekre és foglalási kérésekre. - Útmutató
Miért kérjük a házigazdákat arra, hogy 24 órán belül válaszoljanak?
A foglalási kérésekre, a foglalási érdeklődésekre és más üzenetekre adott gyors válaszok segítenek a házigazdai közösségünk iránti bizalom é… - Útmutató
Házigazdaként hogyan ellenőrizhetem egy foglalás állapotát?
A foglalás állapotát különböző helyeken ellenőrizheted: a foglalásaid között, az üzenetekben vagy a naptáradban. - Útmutató
A foglalási állapotok magyarázata
Részletek a különböző állapotokról, amelyeken a foglalásod keresztülmehet. - Útmutató
Hogyan ellenőrizhetem, hogy egy vendég foglalásának a visszaigazolása megtörtént-e?
E-mailt fogsz kapni a foglalás megerősítéséről. A foglalásaidat, a naptáradat vagy a vendéggel folytatott üzenetváltást is megnyithatod. - Útmutató
Az összes foglalás megtekintése házigazdaként
Lépj a Ma lapra a vendégek közelgő foglalásainak megtekintéséhez. - Útmutató
Hogyan tarthatok fenn napokat egy vendég számára?
A házigazdák néha szeretnének úgy szabaddá tenni dátumokat a naptárukban, hogy csak egy adott vendég foglalhassa le őket. Ehhez a vendég fog… - Útmutató
Mit jelent a várakozás fizetésre?
Ez azt jelenti, hogy a házigazda elfogadta a vendég foglalási kérését, de a vendég által fizetett összeg még nem érkezett meg. - Útmutató
A szálláshelyek leírásának frissítése a vendég foglalása után
A függőben lévő vagy visszaigazolt foglalással rendelkező vendégek nem fogják tudni, ha módosítod a hirdetésedet, ezért közvetlenül kell üze…
Foglalással kapcsolatos problémák
- Útmutató
Ha egy vendég miatt kényelmetlenül érzed magad
Ha úgy látod, hogy egy vendég megszegi a házirendedben foglalt szabályok valamelyikét, vagy nem érzed biztonságban magad a cselekedetei miat… - Útmutató
Ha egy vendég nem érkezik meg
Ha a vendéged lemondja a foglalást, illetve nem jelenik meg, érvényesíteni fogjuk a lemondási feltételeidet, és a kifizetésedet elutaljuk ne… - Útmutató
Amikor a vendégek több emberrel szeretnének jönni
Ha el tudod szállásolni a nagyobb csoportot, és szeretnél további díjat felszámítani ezekért a vendégekért, módosítási kérést küldhetsz a ve… - Útmutató
Élményházigazdai felelősségbiztosítás
Az élményházigazdai felelősségbiztosítás az Airbnb-házigazdáknak teljes körű védelmet nyújtó AirCover házigazdáknak program fontos összetevő… - Útmutató
Házigazdáknak – sérülések egy Airbnb-élményprogram során
Vigyél mindenkit biztonságos helyre, és azonnal hívd a helyi készenléti szerveket. Ezt követően jelentsd nekünk az esetet. - Útmutató
Milyen típusú egészségügyi evakuálás érhető el az Airbnb-élményprogramok vagy -kalandok résztvevőinek?
Az International SOS vállalat segítséget nyújt a házigazdáknak és a vendégeknek az egészségügyi célból szükséges kitelepítések során, valami…